Twój zakres obowiązków
- Kompleksowa posprzedażowa obsługa klientów PZU Zdrowie SA obejmująca koordynację i pomoc w organizacji usług i innych działań w zakresie medycyny pracy i abonamentu medycznego
- Koordynacja w rozwiązywaniu nietypowych zagadnień oraz problemów zgłoszonych przez klienta
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientem
- Monitoring i sprawdzanie płatności pochodzących od klienta
- Opracowywanie raportów rozliczeniowych dla klienta
- Dbanie o pozytywne relacje między PZU Zdrowie a klientem
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi zaangażowanymi w procesy obsługi w PZU Zdrowie
Nasze wymagania
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta
- Jesteś otwarty i komunikatywny, łatwo nawiązujesz kontakty
- Masz dobrą znajomość pakietu MS Office
- Zasz procesy i procedury obsługi klienta
- Potrafisz nawiązywać długotrwałe relacje biznesowe
To oferujemy
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
- Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią